???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен юрисконсулт в териториалната администрация и в териториалните звена на: централната администрация, администрациите на структурите, отчитащи се пред Народното събрание, Националната здравноосигурителна каса и Държавен фонд „Земеделие“

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Специфични изисквания за заемане на длъжността:

-         За заемане на посочената в т. 1 длъжност, кандидатите следва да отговарят на изискванията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител;

-         Лицата следва да притежават удостоверение за юридическа правоспособност – Закон за съдебната власт.

-       Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация, да е изтекъл едногодишният срок на изпитване, да не заемат длъжност на непълно работно време, да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Основна цел на длъжността - Подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на областния управител в сферата на контролните му функции, произтичащи от законите и актовете на Президента на Република България и на Министерския съвет. Осигурява процесуалното представителство пред органите на съдебната власт с изключение на делата, свързани със служебни и трудови правоотношения, изразява становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функциите на областната администрация. Подпомага възлагането на обществени поръчки в Областната администрация на област София. Отговаря за воденето на регистър по ЗДОИ и предоставяне на информация по ЗДОИ.


Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи, които кандидатите следва да представят:

-заявление за участие в подбор – по образец;

-подробна професионална автобиография;

-копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища);

-копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

-копие от служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение и придобит ранг; 

-копие от формуляра за последната годишна оценка на изпълнението на длъжността, която кандидатът заема в момента ако е назначен на основание чл. 15 от Закона за държавния служител;

-копия от други документи по преценка на кандидата.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Критерии - мобилност 2024.pdf
заявление мобилност.docx
Заповед-мобилност пдф.pdf

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран