???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Началник на сектор в териториална администрация и в териториалните звена на централната администрация

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

Разрешение за достъп до квалифицирана информация до ниво "секретно" при условията и реда на гл.5 от ЗЗКИ


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика


-аналитична компетентност — събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;

-работа в екип — ефективно участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел на общината;

-комуникативна компетентност - ясно и убедително разяснява сложни въпроси, идеи и понятия. Ефективен обмен на информация и ясно изразяване;

-ориентация към резултати — постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания на сектора/дирекцията;

- професионална компетентност - професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността, в това число преминати обучения, специализации, квалификационни курсове относими към изпълнението на длъжността през последните три години;

-Разработване на нормативни актове, ръководни документи и планове, свързани с отбранително-мобилизационна подготовка на община Мездра;

-дигитална компетентност — създаване цифрово съдържание/текст, таблици, изображения/ в поне един формат чрез дигитални инструменти и редактира съдържание, създадено от други.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

-     Заявление до кмета на Община Мездра за участие в процедурата за заемане на обявената длъжност по чл. 81а от ЗДСл – свободен текст;

-     Подробна професионална автобиография;

-     Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;

-     Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (служебна, трудова или осигурителна книжка) и заповед удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг като държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок за изпитване, заемане на длъжност при пълно работно време;

-     Копие от формуляр за годишната оценка от последното оценяване, когато служителя заема длъжност по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

-     Други документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации - по преценка на кандидата.

 

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Няма намерени резултати!

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран