???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1.   Минимални изисквания за заемане на длъжността са:

1.1    Образование – висше;

1.2    Образователно-квалификационна степен – магистър;

1.3    Професионална област на придобитото висше образование: право с придобита юридическа правоспособност;

1.4    Професионален опит – да притежава най-малко минималния ранг за длъжността – III младши или професионален опит – 3 години;

1.5    Допълнителна квалификация – владеене на английски, френски или немски език.

 

2. Специфични изисквания - кандидатите да са назначени по служебно правоотношение в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от Закона за държавния служител (ЗДСл), като назначените по чл. 15 от ЗДСл (по заместване) кандидати е необходимо да имат годишна оценка от последното оценяване в другата администрация, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава; да не заемат длъжност при непълно работно време.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Министерството на правосъдието на основание чл. 66, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и заповед

№ ЧР-01-252/01.11.2024 г. на министъра на правосъдието, обявява подбор за заемане на длъжността „главен експерт“ – 1 щатна бройка в отдел „Координация на политики в съдебната система“, дирекция „Стратегическо развитие и програми“, длъжностно ниво по КДА – 6, наименование на длъжностно ниво – Експертно ниво 2 по реда на чл. 81а, ал. 1 от Закона за държавния служител, при следните условия:

 

Описание на длъжността: длъжността е свързана с ефективно и своевременно изготвяне на експертни правни анализи и становища на действащото законодателство и на предложения за законодателни промени във връзка с изпълнението на мерките, свързани с реформа в съдебната система, включително и по Механизма за сътрудничество и оценка на Европейската комисия; участие в разработването на стратегически, програмни и планови документи, свързани с развитието на правосъдната система; подпомагане ефективната работа на дейността на съветите, председателствани от министъра на правосъдието.


Размерът на основната месечна заплата за длъжността е 2100 (две хиляди и сто) лева за първа степен на нивото на основната месечна заплата, 2600 (две хиляди и шестстотин) лева за втора степен на нивото на основната месечна заплата, 2800 (две хиляди и осемстотин) лева за трета степен на нивото на основната месечна заплата и 3300 (три хиляди и триста) лева за четвърта степен на нивото на основната месечна заплата (за кандидати, които не постъпват за първи път в Министерството на правосъдието), съгласно Таблица за размерите на основните месечни заплати по нива и степени за длъжностите в Министерство на правосъдието, по Приложение № 1 към чл. 11, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите на служителите в Министерството на правосъдието, утвърдени със заповед № ЛС-04-479/18.12.2023 г., изменени със заповеди № ЛС-04-187/22.04.2024 г. и № ЛС-04-270/12.07.2024 г. на министъра на правосъдието.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1. Необходими документи за участие в подбора:

1.1. Заявление за участие в подбора по образец;

1.2. Автобиография;

1.3. Копие на диплома с приложения в цялост за висше образование и придобита образователно-квалификационна степен;

1.4. Копие на удостоверение за придобита юридическа правоспособност, ако е издадено преди 1 март 2011 г. В случай, че удостоверението е издадено след 1 март 2011 г., информацията се събира по служебен път;

1.5. Копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит /например: трудова книжка; служебна книжка; осигурителна книжка; удостоверение за осигурителен стаж (по образец УП – 3); удостоверение за осигурителен стаж и доход на самоосигуряващо се лице (по образец КРД – 13); официален документ за извършване на дейност в чужбина, издаден от компетентен орган или компетентно длъжностно лице; връчени длъжностни характеристики за съответните заемани длъжности/. Документите се представят в цялост и оформени съгласно нормативните изисквания;

1.6. Копия на документи, удостоверяващи владеене на английски, френски или немски език;

1.7. Копия на служебна книжка и заповеди, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време. В случай, че кандидатът е назначен по заместване, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация;

1.8. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения;

1.9. В случай, че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага. Кандидатите следва да извършват проверка в горепосочените регистри за наличието на регистрация на дипломата.

1.10. Копията на документите се заверяват с дата, подпис и текст „Вярно с оригинала“ от техния притежател.


Срокът за подаване на документите е 10 дни след публикуването на обявлението в Портала за работа в държавната администрация и на интернет страницата на Министерство на правосъдието.

 

Документите се подават по електронна поща на адрес: E_Irobalieva@justice.government.bg или лично в сградата на Министерството на правосъдието, гр. София, ул. „Славянска” № 1, дирекция „Канцелария“, всеки работен ден от 09:30 часа до 17:30 часа. Когато документите се подават чрез пълномощник, се изисква представяне на писмено пълномощно. Лице за контакт по отношение на въпроси, свързани с кандидатстването за подбора: Елка Иробалиева, старши експерт в дирекция „УЧР“, тел. 02 9237 347, електронна поща – E_Irobalieva@justice.government.bg.

 

Списъците на допуснатите/недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с подбора ще се публикуват на електронната страница на министерството.


Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Обявление
Заповед
Критерии
Заявление

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран