Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
1. Необходими документи за участие в подбора:
1.1. Заявление за участие в подбора по образец;
1.2. Автобиография;
1.3. Копие на диплома с приложения в цялост за висше образование и придобита образователно-квалификационна степен;
1.4. Копие на удостоверение за придобита юридическа правоспособност, ако е издадено преди 1 март 2011 г. В случай, че удостоверението е издадено след 1 март 2011 г., информацията се събира по служебен път;
1.5. Копия на документи, удостоверяващи наличието и продължителността на професионалния опит /например: трудова книжка; служебна книжка; осигурителна книжка; удостоверение за осигурителен стаж (по образец УП – 3); удостоверение за осигурителен стаж и доход на самоосигуряващо се лице (по образец КРД – 13); официален документ за извършване на дейност в чужбина, издаден от компетентен орган или компетентно длъжностно лице; връчени длъжностни характеристики за съответните заемани длъжности/. Документите се представят в цялост и оформени съгласно нормативните изисквания;
1.6. Копия на документи, удостоверяващи владеене на английски, френски или немски език;
1.7. Копия на служебна книжка и заповеди, удостоверяващи: налично служебно правоотношение; придобит ранг от служителя; изтекъл едногодишен срок за изпитване; заемане на длъжност при пълно работно време. В случай, че кандидатът е назначен по заместване, следва да представи и копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване в същата администрация;
1.8. Копия на други документи, по преценка на кандидатите, удостоверяващи допълнителна квалификация и умения;
1.9. В случай, че дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага. Кандидатите следва да извършват проверка в горепосочените регистри за наличието на регистрация на дипломата.
1.10. Копията на документите се заверяват с дата, подпис и текст „Вярно с оригинала“ от техния притежател.
Срокът за подаване на документите е 10 дни след публикуването на обявлението в Портала за работа в държавната администрация и на интернет страницата на Министерство на правосъдието.
Документите се подават по електронна поща на адрес: E_Irobalieva@justice.government.bg или лично в сградата на Министерството на правосъдието, гр. София, ул. „Славянска” № 1, дирекция „Канцелария“, всеки работен ден от 09:30 часа до 17:30 часа. Когато документите се подават чрез пълномощник, се изисква представяне на писмено пълномощно. Лице за контакт по отношение на въпроси, свързани с кандидатстването за подбора: Елка Иробалиева, старши експерт в дирекция „УЧР“, тел. 02 9237 347, електронна поща – E_Irobalieva@justice.government.bg.
Списъците на допуснатите/недопуснатите кандидати и всички съобщения във връзка с подбора ще се публикуват на електронната страница на министерството.
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: