???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Държавен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

 Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

·          завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“;

·          II младши ранг, в случай че има придобит такъв или 4 години професионален опит;

·          да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

· да не заемат длъжност при непълно работно време.


Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство:

·          висше образование в професионална област: социални, стопански и правни науки;

·          професионално направление: право (с придобита юридическа правоспособност), икономика, финанси, международни отношения, публична администрация, бизнес администрация, европеистика;

·          4 години професионален опит в областта на европейската интеграция и/или управлението на проекти, и/или финансовата сфера, и/или правната сфера, и/или обществената сфера и/или международните отношения;

·      отлично владеене на английски език – писмено и говоримо;

·      компютърни умения - МS Office, правно-информационни продукти и Internet.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

1.       Области на дейност:

·          Подпомага осъществяването на функциите и дейността на сектор „Политики и програми за устойчив растеж“, отдел „Наблюдение и анализ“ в секторите иновации, регионално развитие и земеделие, като част от дирекция „Централно координационно звено“ в администрацията на Министерския съвет

·          Координация на планирането, изпълнението и отчитането на средствата от Европейския съюз (ЕС) и други донори в секторите иновации, регионално развитие и земеделие в съответствие с приоритетите, заложени в представените стратегии и програми, и секторните политики на ЕС.

 

2.       Описание на длъжността:

·          Участва в процеса по осигуряване на съгласуваност при подготовката и изпълнението на заложените в правителствените стратегии и програми, и секторните политики на ЕС и други донори в секторите иновации, регионално развитие и земеделие;

·          Участва в процеса на наблюдение, анализ и отчитане на мерките на ЕС и други донори в секторите по т. 5;

·          Участва в процеса по наблюдение и оценка на изпълнението на общите и специфични предварителни условия;

·          Участва с предложения и подпомага при решаването на въпроси от различно естество, в рамките на своите компетенции, като посредничи между различни позиции;

·          Наблюдава рисковите фактори и прави анализ на риска в системата за секторите по т. 5;

·          Извършва преглед на процедурите/мерките за кандидатстване в секторите по  т. 5 и предлага мерки за опростяване на процесите и документите;

·          Разпространява добри практики за управлението на фондове;

·          Подпомага координацията и взаимовръзките между националните органи в системата по управление на ЕСИФ в секторите по т. 5;

·          Оказва подкрепа на националните органи при комуникацията им с ЕК при изпълнението на секторите по т. 5 и съдейства за изготвяне на национални позиции в рамките на своите компетенции;

·          Идентифицира въпроси, за които следва да се вземе решение от общ характер;

·          Подпомага разработването на методически указания, насоки и нормативни документи на ЕС в секторите по т. 5;

·          Подпомага ръководителите при вземането на решения относно изпълнението на дейностите в секторите по т. 5;

·          Изготвя справки, коментари и становища по представени документи от ЕС в секторите по т. 5, свързани с управлението на средствата от ЕС;

·          Подготвя информация за работни групи и комитети за наблюдение, свързани с изпълнението на мерките на ЕС в секторите по т. 5, финансирани със средствата от ЕСИФ;

·          Подпомага изпълнението на функциите на секретариат на Споразумението за партньорство на Република България;

·          Осигурява подготовката и провеждането на годишни срещи с ЕК.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

Необходими документи:

·          заявление свободен текст за участие в подбора. В заявлението се посочва телефон за контакт и електронна поща и дали кандидатът е назначен по заместване по реда на чл. 15 от ЗДСл.;

·          копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ и допълнителни квалификации;

·          удостоверение за придобита юридическа правоспособност (ако има такова);

·          копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (официални документи за трудов, служебен, осигурителен стаж);

·          копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител;

·          копие от формуляр за годишна оценка на изпълнението на длъжността в администрацията, в която работи кандидатът, в случай че е назначен по заместване на основание чл. 15 от ЗДСл;

·          декларация за съгласие свободен текст за съхранение и обработка на личните данни, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. и Закона за защита на личните данни;

·          автобиография;

·          копие от други документи по преценка на кандидата.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед и критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран