Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
· завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“;
· II младши ранг, в случай че има придобит такъв или 4 години професионален опит;
· да не са назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;
· да не заемат длъжност при непълно работно време.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство:
· висше образование в професионална област: социални, стопански и правни науки;
· професионално направление: право (с придобита юридическа правоспособност), икономика, финанси, международни отношения, публична администрация, бизнес администрация, европеистика;
· 4 години професионален опит в областта на европейската интеграция и/или управлението на проекти, и/или финансовата сфера, и/или правната сфера, и/или обществената сфера и/или международните отношения;
· отлично владеене на английски език – писмено и говоримо;
· компютърни умения - МS Office, правно-информационни продукти и Internet.
Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика
1. Области на дейност:
· Подпомага осъществяването на функциите и дейността на сектор „Политики и програми за устойчив растеж“, отдел „Наблюдение и анализ“ в секторите иновации, регионално развитие и земеделие, като част от дирекция „Централно координационно звено“ в администрацията на Министерския съвет
· Координация на планирането, изпълнението и отчитането на средствата от Европейския съюз (ЕС) и други донори в секторите иновации, регионално развитие и земеделие в съответствие с приоритетите, заложени в представените стратегии и програми, и секторните политики на ЕС.
2. Описание на длъжността:
· Участва в процеса по осигуряване на съгласуваност при подготовката и изпълнението на заложените в правителствените стратегии и програми, и секторните политики на ЕС и други донори в секторите иновации, регионално развитие и земеделие;
· Участва в процеса на наблюдение, анализ и отчитане на мерките на ЕС и други донори в секторите по т. 5;
· Участва в процеса по наблюдение и оценка на изпълнението на общите и специфични предварителни условия;
· Участва с предложения и подпомага при решаването на въпроси от различно естество, в рамките на своите компетенции, като посредничи между различни позиции;
· Наблюдава рисковите фактори и прави анализ на риска в системата за секторите по т. 5;
· Извършва преглед на процедурите/мерките за кандидатстване в секторите по т. 5 и предлага мерки за опростяване на процесите и документите;
· Разпространява добри практики за управлението на фондове;
· Подпомага координацията и взаимовръзките между националните органи в системата по управление на ЕСИФ в секторите по т. 5;
· Оказва подкрепа на националните органи при комуникацията им с ЕК при изпълнението на секторите по т. 5 и съдейства за изготвяне на национални позиции в рамките на своите компетенции;
· Идентифицира въпроси, за които следва да се вземе решение от общ характер;
· Подпомага разработването на методически указания, насоки и нормативни документи на ЕС в секторите по т. 5;
· Подпомага ръководителите при вземането на решения относно изпълнението на дейностите в секторите по т. 5;
· Изготвя справки, коментари и становища по представени документи от ЕС в секторите по т. 5, свързани с управлението на средствата от ЕС;
· Подготвя информация за работни групи и комитети за наблюдение, свързани с изпълнението на мерките на ЕС в секторите по т. 5, финансирани със средствата от ЕСИФ;
· Подпомага изпълнението на функциите на секретариат на Споразумението за партньорство на Република България;
· Осигурява подготовката и провеждането на годишни срещи с ЕК.
Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:
Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща: