???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт по приходите в Националната агенция за приходите

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

ИЗИСКВАНИЯТА КЪМ ВАС, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ:

·    да имате минимална образователна степен „бакалавър”;

·    да притежавате минимален професионален опит 3 години или да имате придобит ІІІ младши ранг като държавен служител;

·    да отговаряте на условията за назначаване по чл. 9 от ЗНАП, които са необходими предпоставки за заемане на длъжност в НАП;

·    да сте назначени по служебно правоотношение в администрация, различна от Национална агенция за приходите и по отношение на Вас:

-       да е изтекъл едногодишният срок на изпитване по чл. 12 от ЗДСл;

-       да не заемате длъжност при непълно работно време;

-       да не сте назначени по заместване, освен ако са налице условията по чл.15, ал.3 от ЗДСл.

·    притежавани компетентности: аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), дигитална компетентност, комуникативна компетентност, професионална компетентност.


Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ЗНАНИЯ, УМЕНИЯ И КВАЛИФИКАЦИИ, КОИТО ЩЕ ВИ ДОНЕСАТ ПРЕДИМСТВО:

·    професионална област на образованието: икономика, право, хуманитарни науки или друго висше образование с подходящ профил;

·    компютърни умения – MS Windows, Internet, MS Word, MS Excel, MS Power point, Outlook.

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

В СЛУЧАЙ ЧЕ ПОСТИГНЕМ ВЗАИМНО ОДОБРЕНИЕ, ВАШИТЕ ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ЩЕ СА:

1.    Разработване стратегии, политики и стандарти за качество на контролната дейност, осъществявана от органите на НАП върху хазарта и хазартните дейности в съответствие с изискванията на Закона за мерките срещу изпирането на пари и Закона за мерките срещу финансирането на тероризма и поднормативните актове, както и с утвърдените европейски методики и дадените препоръки на Групата за финансови действия (FATF);

2.    Изготвяне на предложения за законодателни промени и становища по проекти на нормативни актове;

3.    Разработване на правила, инструкции и процедури за създаване и използване на необходимите за дейността електронни приложения;

4.    Разработване на ръководства и наръчници за прилагане на ефикасни механизми и техники за контрол по спазването на Закона за мерките срещу изпирането на пари и Закона за мерките срещу финансирането на тероризма;

5.    Разработване на насоки/указания към организаторите на хазартни игри, получили лиценз за организиране на хазартни игри на територията на Република България съгласно Закона за хазарта в областта на ЗМИП и ЗМФТ;

6.    Актуализиране на Надзорната стратегия по отношение превенцията срещу изпирането на пари и финансиране на тероризма;

7.    Изготвяне на становища и отговори на запитвания на физически и юридически лица, ведомства и предприятия, в рамките на компетенциите му;

8.    Изготвяне на справки и участва в обобщаването на информацията, необходима за статистическите и аналитичните дейности в дирекцията.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

ЗА ДА ОСЪЩЕСТВИТЕ ВАШЕТО ЖЕЛАНИЕ ДА БЪДЕТЕ ЧАСТ ОТ НАП, СЛЕДВА ДА ГО ЗАЯВИТЕ И ДОКУМЕНТАЛНО, КАТО ПОДАДЕТЕ СЛЕДНИТЕ ДОКУМЕНТИ:

·    заявление за участие в подбор при мобилност (Приложение 9 от утвърдените в НАП Правила за провеждане на подбор при мобилност на държавни служители по чл.81а от ЗДСл);

·    подробна професионална автобиография;

·    копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации, които се изискват за длъжността;

·    копие на служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, придобит ранг като държавен служител и професионален опит, както и копие на формуляр за годишна оценка в случаите по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл;

·    копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова книжка и/или осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (при наличие на такива).

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед за старт
Обява
Заявление
Критерии

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран