???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в централна администрация с изключение на администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

1.     Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение, на пълен работен ден в друга администрация и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване по реда на чл. 12 от ЗДСл.

2.     Професионална област – история, филология, архивистика и документалистика, библиотечно дело;


Реалният размер на основната заплата за длъжността е 1400 лв.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):


1.     Компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel).

Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

Осъществява цялостната дейност по приемане, съхраняване и използване на документалния фонд на НСИ. Извършва експертиза на ценността на документите, съхранявани в учрежденския архив, съставя описи за предаване на ценните документи в Централния държавен архив и актове за унищожаване на неценните документи с изтекъл срок на съхранение. Дава предложения за удължаване на срока на съхранение на документите, регламентиран в Номенклатурата на делата със сроковете на съхранението им в НСИ.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

1.     Заявление до Председателя на НСИ за заемане на свободната длъжност по реда на чл. 81а от ЗДСл (свободен текст, с посочване на телефони, e-mail, адрес за кореспонденция);

2.     Автобиография;

3.     Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация;

4.     Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг, включително копие на служебна книжка;

5.     Копие от документ за последно оценяване на изпълнението, ако служителят е назначен по реда на чл. 15 от ЗДСл.;

6.     Копия на други документи по преценка на кандидатите.

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
заповед
критерии за подбор
заявление

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран