???general.gerbBG???

Портал за работа в държавната администрация

Главен експерт в администрацията на Министерския съвет и на министерство

Основни данни за обявата
Място и срок за подаване на документи
Приложени документи
Административна структура:
Звено:
Област:
Община:
Населено място:
Длъжност:
Професионално направление:
Длъжностно ниво:
Тип мобилност:
Мин. образователна степен:
Мин. професионален опит:
Ранг:
Мин. размер на осн. заплата:
Брой места:
Специфични изисквания за длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:

I. Минимални и специфични изисквания, на които служителите трябва да отговарят са:

1. Да са български граждани и да нямат друго гражданство освен на държава - членка на Европейския съюз, съгласно чл. 27, ал. 2, т. 1 във връзка с ал. 1, т. 1 от Закона за дипломатическата служба;

2. Да притежават завършено висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, съгласно чл. 27, ал. 2, т. 1, във връзка с ал. 1, т. 2 от Закона за дипломатическата служба в професионална област – социална, хуманитарна, икономическа, техническа и др.

3. Да владеят най-малко един чужд език съгласно чл. 27, ал. 2, т. 2 от Закона за дипломатическата служба;

4. Да притежават компютърна грамотност съгласно чл. 27, ал. 2, т.1 във вр. с ал.1, т.4 от Закона за дипломатическата служба;

5. Да не страдат от хронично психическо заболяване съгласно чл. 27, ал. 2, т. 1 във връзка с ал. 1, т. 5 от Закона за дипломатическата служба;

6. Да притежават минимален професионален опит – 3 години или минимален ранг за държавен служител – III младши;

7. Срокът за изпитване на служителя да е изтекъл, служителят да не е назначен по заместване, освен в случаите по чл. 15, ал. 3 от ЗДСл (има годишна оценка от последното оценяване, според която изпълнението на длъжността напълно отговаря на изискванията или ги надвишава), както и служителят да не заема длъжност при непълно работно време;

9. Да отговарят на другите изисквания за заемане на държавна служба по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител, съгласно чл. 27, ал. 2, т. 1 във връзка с ал. 1, т. 6 от Закона за дипломатическата служба.

Допълнителни изисквания (не служат за отстраняване на кандидати):
Начин за провеждане на подбора:
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика

ІI. Основни задължения/области на дейност на длъжността и други изисквания, свързани със заемане на длъжността:

Получава, селектира и следи информацията от постъпващите грами по бюджетните и финансово-административни въпроси на сътрудничество на Република България с ООН и с органите и специализираните агенции в съответните сектори, фондове и програми.

Обработва, обобщава и предава на директора и на началника на отдела информация за наблюдаваните от дирекцията въпроси, както и друга информация, необходима за работата на дирекцията.

Получава входящата и осигурява изпращането на изходящата кореспонденция на дирекцията чрез деловодната система „ЕВЕНТИС“ за другите дирекции в ЦУ и изпраща извън МВнР.

Изготвя национални позиции, приноси към стратегически документи, експертни предложения, становища, материали, анализи и справки по указания на директора.  

Стриктно спазва правилата за работа с документооборота изцяло /открити и закрити/ грами на дирекцията, като своевременно информира директора, ако има необходимост.

Контролира придвижването на документите в дирекцията, съгласно резолюциите на директора и началник отдела и следи за спазването на сроковете.

Изпълнява и други задачи, възложени при необходимост от директора на дирекцията.

Място и срок за подаване на документи
Област:
Община:
Населено място:
Адрес:
Административно звено:
Дата на публикуване:
Срок за подаване на документи:
Електронна поща за подаване на документи:
Изисквани документи:

ІII. Необходими документи за участие в процедурата:

1.  Писмено заявление за преминаване на държавна служба в Министерството на външните работи;

2.  Декларация от кандидата, че е български гражданин и няма друго гражданство освен на държава-членка на Европейския съюз, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от                свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

3.  Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;

4.  Копия от документи, удостоверяващи владеенето на чужди езици, съгласно чл. 27, ал. 2, т. 2 от Закона за дипломатическата служба (степента „владеене” се доказва в съответствие с Наредба № 1 от 14.10.2013 г. за кариерното развитие на дипломатическите служители и ротацията на служителите в дипломатическата служба, изд. от Министъра на външнити работи (обн. ДВ, бр. 92 от 22.10.2013 г.);

5.  Декларация за притежаване на компютърна грамотност;

6.  Оригинал и копие на удостоверение, издадено вследствие на извършен преглед в специализирано психиатрично заведение, че кандидатът не страда от хронично психическо заболяване (оригиналът на удостоверението ще бъде върнат на кандидата след сверяване на верността на съдържанието с копието на документа); удостоверението следва да бъде издадено не по-късно от 6 (шест) месеца преди датата на подаване на заявлението;

7.  Копие от служебна книжка, удостоверяваща налично служебно правоотношение, както и придобит ранг държавен служител и професионален опит;

8.  Копия на документи удостоверяващи професионален опит /трудова книжка, длъжностнa/и характеристика/и/;

9.  Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.


Заповедта за назначаване се издава в 14 дневен срок, след получаване на разрешение за достъп до съответното ниво на класифицирана информация.

 

Служителите, желаещи да преминат на държавна служба в Министерство на външните работи, следва да подадат документи на e-mail адрес – Petya.Georgieva@mfa.bg или на място - гр. София, ул. Александър Жендов № 2, ет. 3, МВнР, в срок от 10 календарни дни, след датата на обявяване в „Портал за работа в държавната администрация”.

 

Лице за контакт
Имена:
Телефон:
Ел. поща:
Приложени документи
Име на файла
Заповед - обявление 81а - главен експерт.docx
ДХ_Гл_експерт_ИФАВ_ООН.pdf
Критерии+подбор.docx

Сесията ви е изтекла

Ще бъдете прехвърлени към начaлния екран